wtorek, 2 grudnia 2014

Adwent i frywolitki na transparentnych bombeczkach


Razem z moją córeczką zrobiłyśmy wieniec adwentowy, ponieważ jak co roku zapomniałam o gałązkach więc wieniec trzeba było zrobić z tego co miałam w domu.
z gazet uformowałyśmy koło które owinięte zostało łańcuchem choinkowym, potem wystarczyło go tylko ozdobić, do tego cztery świeczki i już jest - w niedziele zapłonęła pierwsza świeczka...


a w międzyczasie powstają ubranka na bombeczki - tym razem ubrałam transparentne bombki. nigdy wcześniej nie ubierałam takich bombek i efekt mnie zaskoczył. bardzo mi się podobają a Wam?



8 komentarzy:

  1. Śliczny wieniec adwentowy, ale bombeczki we frywolitce cudne, cudne... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł na wieniec adwentowy z recyklingu (mam na myśli gazety) rewelacyjny. Bombki piękne. Sprawiają wrażenie lekko zamglonych i tajemniczych. Oczu nie mogę od nich oderwać. cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne bombki :) U rodziców mam tylko takie transparentne :) Przepięknie wyglądają na choince bo widać wzór z obu stron a do tego jak w okolicy bombki trafi się światełko... Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas proporcja jest taka ,male dzieci , wielka choinka . Gdybym miala mala zgrabna to bym jej krecje zmieniala co roku a to czerwone a to przezroczyste .A tak toszkoda marzyc . Piekne sa takie bombeczki,ale frywolitka piekna to w kazdym wydaniu piekna .

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous ornaments!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie się wszystko podoba co pokazałaś dzisiaj :) coraz bardziej świątecznie się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Very beautiful! Festive post

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też zaskoczył i to jeszcze jak .......aż zaniemówiłam.


    Muszę się zaopatrzyć w takie bombki, wreszcie zrobię coś na swoją choinkę - bardzo mi się podobają i będą pasować do nowej koncepcji świątecznego drzewka, za rok akurat zdążę:)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...