czwartek, 13 marca 2014

...muszę inaczej się uduszę :))


...no muszę się Wam pochwalić :)
wczoraj dostałam cudowny prezent od mojego Taty - płytkę z przeniesionymi na nią zdjęciami z mojego dzieciństwa. Wtedy kolorowe zdjęcia były drogie więc mój Tato robił przeźrocza. Długo się napracował, żeby wszystkie zdjęcia z przeźroczy przenieść na nośnik cyfrowy ale udało się i  teraz mam cudowną pamiątkę :)

zobaczcie sami...

na zdjęciu moja Babcia i Dziadzio, oraz Mama która próbowała schować się za krzakami dalii ale jej się nie udało :D no i kto? no kto? .... malutki Renulek z bukietem kwiatów :)





takich zdjęć mam prawie 700 :D do północy wczoraj oglądałam :)

16 komentarzy:

  1. Jak drogie są wspomnienia dawnych lat .....
    Tak mi przypomniała się ta piosenka jak przeczytałam co napisałaś:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię oglądać takie pamiątki :-)
    Niedawno udało mi się zdobyć odbitkę zdjęcia mojej babci z moją mamą na kolanach. Mama miała na tym zdjęciu około roczku. To jedyne zdjęcie babci jakie mam, bo babcia zmarła w wieku 41 lat i nie ma zbyt wielu pamiątek po niej.
    Masz szczęście, że masz cierpliwego tatę, bo teraz już żadne zdjęcie nie zaginie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opraw pięknie to zdjecie - też masz cudowną pamiątkę :)
      ściskam!

      Usuń
  3. Wcale Ci się nie dziwię. Taka płyta to skarb. Tak jak taki tato:) Serdecznosci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna , cenna fotka. A Renulek już wtedy uwielbiała kwiaty. I niewiele lat później zaczęła tworzyć frywolitkowe kwiatuszki, gwiazdeczki.... I jak pięknie widzimy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie pamiatki sa bardzo cenne. Sama posiadam kilka sporych albumow z zdjeciami najblizszych. Czesto je rozkladamy i wspominamy. Nieraz sie lezka w oku kreci

    OdpowiedzUsuń
  6. How precious! What a tremendous gift your father has given you.

    OdpowiedzUsuń
  7. To teraz do taty z naleweczką na lepsze krążenie , nasiedział się ,przy kompie to musie należy .Fajnie jest , ze Ty i rodzice szanujecie wspomnienia .

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny prezent, bardzo oryginalny.
    W czasach kiedy możemy mieć wszystko taki prezent jest najcenniejszą pamiątką o jakiej niejedna osoba morze tylko pomarzyć .
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna pamiątka Reniu !!!
    Śliczna jesteś :)
    Pozdrawiam słonecznie i ściskam bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka piękna pamiątka!
    700 zdięć to bardzo dużo. Kiedyś tak dużo zdięć się nie robiło, więc tym brardziej podziwiać tylko takie piękne rodzinne zbiory. Dzisiaj z techniką jest nam bardzo wygodnie. Pstrykamy sobie kilka zdięć, a wybieramy może jedno - ale najlepsze.
    Pozdrawiam Renulku!

    a mały Renulek - uroczy!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała pamiątka i wszystkie cudowne wspomnienia z dzieciństwa pod ręką.

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniałe ciepłe wspomnienia

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze :)Planuję zeskanować stare fotografie, a oryginały wyeksponować w ramie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna pamiątka:) Takie stare zdjęcia mają w sobie wiele magii.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...